Using online technologies for informal learning by future teachers of English
1. vydání 2022
978-80-244-6068-0
Pedagogika
978-80-244-6068-0
Pedagogika
Popis
Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak často a jak studenti využívají online platformy, aplikace, webové stránky a sociální sítě ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Popisuje rozdíly a podobnosti mezi používáním online technologií studenty pro vlastní řízené a neřízené učení a pro účely jejich formálního studia. Srovnání v používání online technologií se provádí s ohledem na pohlaví studentů a formu studia. Třetí část tvoří kvalitativní část výzkumu zaměřená na to, jak budoucí učitelé angličtiny po celý život přistupují k online technologiím, především kvůli neformálnímu vzdělávání. V polostrukturovaných rozhovorech kandidáti učitelů, kteří studují základní a nižší sekundární vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, sdíleli svou historii používání online aplikací a webových stránek od jejich mladého školního věku až do současnosti. Zkoumají se rozdíly a podobnosti mezi těmito dvěma skupinami studentů a také potenciální vliv jejich konkrétních historií s online technologiemi na to, jak je plánují využít ve své budoucí kariéře.
Detaily produktu
99999994 ks
- Autor
- Černá, Jana, a kol.
- Spoluautor 1
- Babická, Blanka
- Spoluautor 2
- Kořínková, Jana
- Vydavatel
- Vydavatelství Univerzity Palackého
- Jazyk
- angličtina
- Typ publikace
- monografie
- Kód
- 105500478
Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také:
Rizikové formy chování českých a slovenských ...
1. vydání 2015 978-80-244-4868-8 Pedagogika
Cena
0 Kč
Půda - přehlížené bohatství
1. vydání 2021 978-80-244-6023-9 Geografie, geologie, mineralogie
Cena
0 Kč