Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Tištěná kniha

Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2. stupně ZŠ

Výběr formátu knihy:
0 Kč

Počet

1. vydání 2020
978-80-244-5901-1
Pedagogika
Popis
Monografie prezentuje výsledky výzkumu vybraných aktuálních problémů mediální výchovy u žáků 2. stupně ZŠ a vztah těchto žáků k médiím s důrazem na sociální sítě. Zaměřuje se konkrétně na to, jaký zdroj informací používají žáci nejčastěji: zda si ověřují pravdivost informací, fotografií a profilů uživatelů na sociálních sítích a podle jakých kritérií se rozhodují, zda jsou schopni na základě názorných příkladů rozeznat dezinformace, hoaxy, falešné internetové profily a fotografie, product placement, sexismus v reklamách, klamavou reklamu, mediální stereotypy, hating a veřejnoprávní média, zda žáky ovlivňují influenceři, které na sociálních sítích sledují.
99999984 ks
Autor
Mikulcová, Klára
Spoluautor 1
Kopecký, Kamil
Vydavatel
Vydavatelství Univerzity Palackého
Jazyk
čeština
Typ publikace
monografie
Formát
A5
Kód
105500435