2020-0271.jpg

Zjišťování úrovně čtenářské gramotnosti žáků ZŠ po prvním hodnoticím období podle současného kurikula

Fasnerová, Martina

1. vydání, 2020, 118 stran, měkká vazba
ISBN 978-80-244-5786-4
Prodejní cena se slevou
Prodejní cena149 Kč
Sleva
Cena / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_:
Tištěná publikace
Předkládaná monografie je již třetí v řadě monografií, zabývajících se úrovní čtenářské gramotnosti žáků primární školy, a to v jednotlivých postupných ročnících. Svým obsahem navazuje na monografii pod názvem Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy, která vyšla v roce 2019. V empirické části monografie byla zjišťována čtenářská gramotnost žáků 3. ročníku základní školy v souvislosti s kurikulem ve všech sledovaných čtenářských rovinách. Teoretickou část monografie doplňují témata, která bezprostředně ovlivňují čtenářskou gramotnost žáků primární školy, jako je klima školy, problematika genderu ve škole, ale také vliv začínajícího pedagoga na rozvoj čtenářství u žáků.

Publikace autora

Ostatní si také koupili