Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Tištěná kniha

Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání

Výběr formátu knihy:
249 Kč

Počet

1. vydání 2020
978-80-244-5688-1
Literatura, literární věda
Popis
Kniha je věnována studiu populární kultury a jejích příjemců. Nejprve nabízí krátký historický exkurs mapující postupné proměny chápání pojmů masová a populární kultura. Blíže se zaměřuje především na současná publika a jejich pozici potenciálních spolutvůrců mediálních obsahů. Pozornost je věnována i technologiím, které to umožňují (YouTube, Tumblr apod.). Naznačené perspektivy tvoří teoretický rámec, který je východiskem pro kapitoly druhého oddílu, které propojují výchozí kulturálních studia s dalšími oblastmi zájmu, jako jsou studia genderu, sexuality a studia fanouškovství.
16 ks
Autor
Foret, Martin (ed.)
Spoluautor 1
Jansová, Iveta (ed.)
Vydavatel
Vydavatelství Univerzity Palackého
Jazyk
čeština
Typ publikace
monografie
Formát
A5
Kód
102201008