2019-0237.jpg

Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení - koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů

Klement, Milan
Bártek, Květoslav

1. vydání, 2019, 246 stran,
ISBN 978-80-244-5550-1
Prodejní cena se slevou
Prodejní cena150 Kč
Sleva
Cena / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_:

2019-0237_Klement.pdf
Soubor dostupný po dokončení objednávky.
E-kniha
Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání, kladou stále nové požadavky na žáky i učitele informatických předmětů, kteří musí být připraveni na tento rozvoj reagovat. Předložená monografie se tedy pokusila poskytnout odpovědi na některé z otázek zaměřených na skutečnost, do jaké míry je možné rozvinout kompetence žáků či studentů v oblasti digitální gramotnosti a informatického myšlení, a jak je využití těchto přístupů a metod vnímáno ze strany učitelů informatických předmětů. V rámci popisované výzkumné práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020.

Publikace autora