2018-0287.jpg

Reflexe vzdělávacích potřeb učitelů matematiky jako východisko jejich profesního rozvoje

Bártek, Květoslav
Dofková, Radka, a kol.

1. vydání, 2018, 338 stran,
ISBN 978-80-244-5401-6
Prodejní cena se slevou
Prodejní cena0 Kč
Sleva
Cena / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_:

2018-0287_Bartek.pdf
Soubor dostupný po dokončení objednávky.
E-kniha
Publikace s názvem Reflexe vzdělávacích potřeb učitelů matematiky jako východisko jejich profesního rozvoje je společným dílem autorů z katedry matematiky Pedagogické fakulty UP v Olomouci. Jejich pedagogické přesvědčení a současně společného jmenovatele všech kapitol publikace lze vyjádřit větou: 'Mají-li se žáci něčemu naučit, musejí se chtít učit.' Kniha je pokusem naznačit možnosti pro uplatnění efektivních instrumentů výuky matematiky v primární i sekundární škole, směřujících k překonávání tradovaného pohledu na matematiku jako nudný, neoblíbený školní předmět. Vědecký charakter monografie je akcentován výstupem rozsáhlého výzkumného šetření, jehož výsledky jsou podrobně zpracovány v úvodní kapitole monografie a autoři s nimi pracují i v navazujících kapitolách.