Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Tištěná kniha

Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního psaní a čtení u žáků s mentálním postižením

Výběr formátu knihy:
0 Kč

Počet

1. vydání 2015
978-80-244-4715-5
Pedagogika
Popis
Metodický text je určen zejména asistentům pedagoga, přičemž inspiraci mohou čerpat i pedagogové, vychovatelé a rovněž rodiče žáků s mentálním postižením, ať už se jedná o žáky integrované, či žáky, kteří se chystají navštěvovat, nebo už dokonce navštěvují základní školu speciální. Cílem textu je přiblížit, jací žáci s mentálním postižením mohou být, jakým způsobem vnímají svět, co je baví, motivuje, povzbuzuje a jaké jsou možnosti práce s nimi. Co vše můžeme pro integrovaného žáka udělat, aby jeho učení nebylo jen mechanické, ale zábavné, hravé, aktivní a především funkční. Veškeré činnosti by měly bavit nejen žáka, ale i asistenta pedagoga nebo pedagoga samotného. Jde nám zejména o to, aby čas, který spolu tráví, byl obohacující pro všechny účastníky vzdělávacího procesu.
99999994 ks
Autor
Zouharová, Dana
Spoluautor 1
Farkašová, Lenka
Vydavatel
Vydavatelství Univerzity Palackého
Jazyk
čeština
Typ publikace
ost. odb. publikace
Kód
100500059