2015-0398.jpg

Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního psaní a čtení u žáků s mentálním postižením

Zouharová, Dana
Farkašová, Lenka

1. vydání, 2015, 86 stran,
ISBN 978-80-244-4715-5
Prodejní cena se slevou
Prodejní cena0 Kč
Sleva
Cena / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_:

2015-0398_Zouharova.pdf
Soubor dostupný po dokončení objednávky.
E-kniha
Metodický text je určen zejména asistentům pedagoga, přičemž inspiraci mohou čerpat i pedagogové, vychovatelé a rovněž rodiče žáků s mentálním postižením, ať už se jedná o žáky integrované, či žáky, kteří se chystají navštěvovat, nebo už dokonce navštěvují základní školu speciální. Cílem textu je přiblížit, jací žáci s mentálním postižením mohou být, jakým způsobem vnímají svět, co je baví, motivuje, povzbuzuje a jaké jsou možnosti práce s nimi. Co vše můžeme pro integrovaného žáka udělat, aby jeho učení nebylo jen mechanické, ale zábavné, hravé, aktivní a především funkční. Veškeré činnosti by měly bavit nejen žáka, ale i asistenta pedagoga nebo pedagoga samotného. Jde nám zejména o to, aby čas, který spolu tráví, byl obohacující pro všechny účastníky vzdělávacího procesu.

Publikace autora

Ostatní si také koupili