Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Tištěná kniha

Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního psaní a čtení u žáku s narušenou komunikační schopností

Výběr formátu knihy:
0 Kč

Počet

1. vydání 2015
978-80-244-4713-1
Pedagogika
Popis
Předkládá základní poznatky z této problematiky, odkazy, materiály, ze kterých pedagog, pedagogický asistent může dále čerpat informace jak k pojmu narušená komunikační schopnost, tak k metodice čtení a psaní, a uvádí některé náměty pro práci se žáky při výuce. Vzdělávání těchto žáků má svá specifika, se kterými se v rámci inkluzivního vzdělávání pedagogové stále častěji setkávají. Závažnost této problematiky vyžaduje další vzdělávání pedagogů, znalosti ze speciální pedagogiky, logopedie, získávání nových poznatků z didaktiky vyučování jednotlivých předmětů, zejména didaktiky čtení, psaní, českého jazyka, výuky cizích jazyků, znalost jednotlivých metod nácviku čtení a psaní a dovednost pedagoga tyto metody uplatňovat ve výuce dle individuálních potřeb žáka.
99999994 ks
Autor
Jehličková, Jiřina
Vydavatel
Vydavatelství Univerzity Palackého
Jazyk
čeština
Typ publikace
ost. odb. publikace
Kód
100500061