Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora rozvoje počátečního psaní a čtení u žáku s narušenou komunikační schopností
Jehličková, Jiřina
1. vydání, 2015, 92 stran,
ISBN 978-80-244-4713-1
ISBN 978-80-244-4713-1
Prodejní cena se slevou
Prodejní cena0 Kč
Sleva
Cena / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_:
Předkládá základní poznatky z této problematiky, odkazy, materiály, ze kterých pedagog, pedagogický asistent může dále čerpat informace jak k pojmu narušená komunikační schopnost, tak k metodice čtení a psaní, a uvádí některé náměty pro práci se žáky při výuce. Vzdělávání těchto žáků má svá specifika, se kterými se v rámci inkluzivního vzdělávání pedagogové stále častěji setkávají. Závažnost této problematiky vyžaduje další vzdělávání pedagogů, znalosti ze speciální pedagogiky, logopedie, získávání nových poznatků z didaktiky vyučování jednotlivých předmětů, zejména didaktiky čtení, psaní, českého jazyka, výuky cizích jazyků, znalost jednotlivých metod nácviku čtení a psaní a dovednost pedagoga tyto metody uplatňovat ve výuce dle individuálních potřeb žáka.