2010-567.jpg

Kultura - Média - Komunikace 2 (2009)

Foret, Martin (ed.)

1. vydání, 2009, 388 stran, měkká vazba
ISSN 1804-0365
Zlevněno
Prodejní cena se slevou
Prodejní cena249 Kč
Sleva
Cena / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_:
Tištěná publikace
Druhý svazek revue přináší opět dva hlavní bloky textů. Úvodní - nazvaný Myšlení komunikace a médií - je věnován nejen úvahám o vztahu žité reality a reality mediální (J. Bystřický) či 'atavistické' podstatě masové komunikace (P. Valček), ale i otázce aktuálnosti stávajícího paradigmatu uvažování o komunikaci a médiích tváří v tvář jejich technologickým proměnám (M. Lapčík). Konvenuje s ním i překladová stať V. Flussera a ukázka z díla T. W. Adorna. Následující blok - Diskurs(ivní analýza) zpravodajství - je rozdělen na dvě části a tematizuje různé možnosti diskursivní analýzy zpravodajských textů i analýz samotných diskursů v nich nesených. Tento blok doplňuje studentská práce věnovaná diskvalifikaci alternativního diskursu ve zpravodajském referování o událostech.

Publikace autora

Ostatní si také koupili